Huren
Beheren
Over ons
Ontwikkelen
Blog
Contact
Login
Sluit menu

Medewerker klantcontact / social media specialist (junior functie)

Medewerker klantcontact / social media specialist Fulltime (40 uren per week) – functie is per direct in te vullen!

“In de Stad” is een vastgoedorganisatie gespecialiseerd in de verhuur-, het beheren- en ontwikkelen van residentieel en commercieel vastgoed. Op ons huiselijke kantoor in Rotterdam werken we met een ambitieus, jong en professioneel team hard om onze klanten een zo goed mogelijke service te bieden. Klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel! Wij zijn stuk voor stuk trotse Rotterdammers en zien de mogelijkheden in de mooiste stad van Nederland. Onze kantoorhond Kobus draagt iedere dag bij aan een gezellige en informele werksfeer. Een voorliefde voor honden is dus een must 😉

De functie:
Als medewerker klantcontact / social media specialist ben jij het eerste aanspreekpunt van ons kantoor. Jouw tone-of-voice is bepalend voor het gene wat wij willen uitstralen als In de Stad. Daarnaast ondersteun je onze verhuurmakelaars in hun dagelijkse werkzaamheden en krijg je de verantwoording over de communicatie naar buiten. Je krijgt maar één kans om een eerste indruk te maken en jij zorgt ervoor dat dit de juiste is! De functie is alleen fulltime te bezetten (40 uren per week) en kan niet worden gedeeld.

Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
– Klantcontact via alle mogelijke kanalen
– Ontwikkelen en implementeren van een social-media strategie
– Aanbieden van onze woningen via social-media
– Plannen van de agenda’s (bezichtigingen, inspecties etc.)

Wij zoeken:
Onze nieuwe collega is klantvriendelijk, ad rem, secuur en (het belangrijkste) gezellig! Je bent minimaal in het bezit van een MBO 4 diploma. Verder is het belangrijk dat je thuis bent in marketing en niet over je heen laat lopen. Verder ken je de buurten en straten van Rotterdam als je broekzak. Tot slot dien je een perfecte beheersing van de Nederlandse en Engelse taal te hebben.

We zoeken iemand die voldoet aan de volgende eisen:
– Minimaal een MBO 4 diploma
– Klant-is-koning mentaliteit
– Sterke marketing en communicatieve vaardigheden
– Affiniteit met vastgoed
– Vaardig in plannen en organiseren

Wij bieden:
Als je voldoet aan onze wensen bieden wij jou een informele, familiale werkomgeving en een hechte groep collega’s die allemaal van gezelligheid houden. Daarnaast zijn er verschillende doorgroeimogelijkheden binnen ons kantoor. Tot slot bieden wij een bak met ervaring, kennis en contacten binnen het vastgoed.

Interesse in deze functie? Stuur dan snel je CV + motivatie naar sollicitatie@indestad.nl. Reageren kan tot uiterlijk 17 januari 2021

Leuk dat je geïnteresseerd bent , heb je een vraag of wil je meer weten over ons beheer?

    Voornaam*

    Achternaam*

    E-mail*